Sunday 27 May 2012

11 tahun aku dah kenal kau, awesome lah =)


Hai readers, sudah agak kelamaan wanie tidak menconteng arang ke blog nie?? *hahaha, lol what the bahasa =="* sebenarnya hari nie nak cerita tentang seorang rakan (:

Okay, wanie kenal budak nie lama dah, 11 tahun (can u imagine that, it's a long time) wahhh, wanie pun tak expect akan berkawan dengan dia selama itu. Since kita orang darjah 1 lagi sampai lah sekarang, form5 dah . . boleh dikatakan wanie dah masak dengan perangai die ^.^

Masa darjah 1 sampai form1 kita orang sama kelas, then masuk form2 dah dapat kelas yang lain, tup tup form3 until now kita orang dijodohkan kembali . . ^,^ (memang peraturan yang Allah tentukan sangat indah)

Kita orang memegang satu jawatan yang sama iaitu Pengawas Pusat Sumber (sebenarnya, dari sekolah rendah lagi) tapi jawatan dia lagi tinggi ^^ hehe yelah, wanie ni kan pemalas, hahaha. .

# yatt, kau dah tinggi sikit hahaha (tapi aku dah tinggi banyak)

Cik Yatt, thanks because being my friend such a long time ^^ aku sayang kau kurus! Kalau kita dah jarang bertegur walaupun satu kelas, anggaplah itu salah aku okay :') k bye =="



2 comments:

  1. olololo sweet sgt.. korang berdua comel..

    ReplyDelete
  2. alololo, akak eva lagi comel ^-^ btw, thanks kak eva =)

    ReplyDelete

Hai Readers *big smile*
Tinggalkan comment anda disini,satu pun ok lah ~
Terima Kasih sebab sudi singah ke blog saya :)