Friday 17 February 2012

Kawan Dan Adik Yang Awesome :)


Hai readers ! Since saya last year di sekolah SMK Tambun, (sek kat mana nie)? search Mr.Google yang bijak pandai ok ! saya dan sahabat baik saya melakukan satu *upacara* menukar-nukar kad. Ok, nie idea kawan baik saya iaitu Aisyah (haa, jangan lupe follow blog die sekali) kami kena buat handmade card, then tukar sesame sendiri. Tak kira lah kad tu lawa ke tak, saya terima seadanya, janji ikhlas, right?

Benda nie memang tak seberapa, tapi sentimental value die sangat besar. Ye lah, nanti, bile semua dah belajar kat tempat lain, benda nie lah yang akan meng'fresh'kan memory kite balik. Ini sebagai tanda persahabatan bile kita orang dah habis sekolah. So, adik Aisyah nie, Khadijah namanya (belum lagi Form 5) pun bermurah hati nak buat kad yang cantik untuk saya, *ramainya orang yang sayang saya* :) . . hehe, thanks ye adik :D

Oleh itu, terima kasih buat both of you yang sanggup buat kad yang superb cute + gorgeous ! ! and thanks for being my friends ! I Love You <3 . . .

Let's check this out :D


Nie, daripada Aisyah . .
Comel lukisan die



kata-kata yang penuh makna . .



Nie pulak dari Khadijah . . .
(tak sangka kamu nak bagi kat akak)


Kawan akak puji, cantik tulisan kamu




thanks for the AWESOME card ~




4 comments:

Hai Readers *big smile*
Tinggalkan comment anda disini,satu pun ok lah ~
Terima Kasih sebab sudi singah ke blog saya :)